2012. augusztus 11., szombat

Mezőkövesdtől Marbelláig - Vallomás

Öt évig voltam ügyvéd, így stílusosan kezdem: Vallomást kívánok tenni.
Alapvetően az életemet - azt hiszem - két fő irány határozza meg: az állandóság  és a változás. Látszólag ellentmondás feszül, de az én életemben egyidejűleg is jelen kell lennie mindkettőnek: ez adja a harmóniát. Az állandóságot a családom jelenti számomra; minden más pedig folyamatosan változik. Nekem ez így jó. Néha kell a biztonságérzet, de aztán újra jöhet egy újabb kihívás. Ez a kettősség vezetett Marbelláig. Meg aztán, két dolgot nem bírtam kivárni. Az egyik: 1995-ben, amikor elsőéves joghallgató voltam, azt hallottam a közgáz szemináriumon, hogy kb. 20 év múlva utolérjük Európát. Hát, az idő csak telik... A másik: valahol olvastam, hogy egyes klímakutatók szerint a globális felmelegedés miatt 50-100-150 év múlva Magyarország akár mediterrán ország is lehet. Úgy gondolom, jobb elébe menni a dolgoknak, inkább most szeretnék mediterrán országban élni, mint 150 év múlva esetlegesen valamelyik reinkarnációmban (elvégre egyszer élünk!).
Komolyra fordítva: régóta érlelődött bennem, hogy változtatni kell az életstílusomon. Pontosabban nehéz az "élet" szót alkalmazni arra a mókuskerékre, amelyben forogtam. Most a legjobb helyen vagyok, hogy megtapasztaljam az igazi élet-érzést: süt a nap, mindenki mosolyog, olyan, mintha mindig itt éltem volna. 
Nem cseréltem hazát, nem cseréltem szívet, egyszerűen itt ÉLEK.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése